تجزیه و تحلیل آماری

سفارش تجزیه و تحلیل آماری

اسفند ۲۳, ۱۳۹۵

سفارش تجزیه و تحلیل آماری

مراحل سفارش تجزیه و تحلیل آماری به صورت زیر می‌باشد:


۱- تماس با مدیریت سایت از طریق شماره تلفن ۰۹۱۹۵۲۴۷۹۹۰ و گفتگو در رابطه با موضوع پژوهش، فرضیات، نوع آزمون‌ها، برآورد هزینه، زمان و فرایند تحویل کار

۲- ارسال فایل‌های موردنیاز جهت تحلیل آماری (به آدرس ایمیل toptahlil[at]yahoo.com) شامل عنوان تحقیق، اهداف، فرضیه‌ها یا سئوالات تحقیق، اطلاعات مربوط به متغیرهای تحقیق و داده‌ها (ارسال فایل داده‌ها در قالب فایل Excel یا SPSS و یا ارسال پرسشنامه‌های خام)

۳- انجام تجزیه و تحلیل دقیق آماری همراه با تفسیر کامل یافته‌ها در کوتاه‌ترین زمان

۴- پرداخت هزینه توسط سفارش دهنده و اطلاع دادن به مدیر وب‌سایت

۵- تحویل نتایج تحلیل در قالب فایل Word همراه با خروجی نرم‌افزارهای مورد استفاده و پشتیبانی نتایج

 

سایت تجزیه و تحلیل آماری با همکاری کارشناسان مجرب و با استفاده از تجربه چندین ساله در زمینه تحلیل آماری پایان نامه، رساله و تحلیل آماری مقالات و همچنین پروژه‌های دانشجویی آماده همکاری با شما می باشد.

 

نرم افزار های تحلیل آماری:

تحلیل آماری با spss

نرم‌افزار SPSS یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های کاربردی در زمینه تجزیه و تحلیل آماری است که قابلیت انجام آمار توصیفی شامل محاسبه میانگین، انحراف معیار، میانه، مد، چولگی و کشیدگی، رسم نمودارهای گوناگون و همچنین اجرای آزمون‌های مختلف جهت استنباط آماری را دارا می‌باشد.

تحلیل آماری با  LISREL

در دهه‌های اخیر معادلات ساختاری کوواریانس محور از جمله روش‌هایی است که محققان و دانشجویان در سطح گسترده‌ای در تحقیقات علمی، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری به منظور بررسی مدل‌های مفهومی  مورد استفاده قرار می‌دهند.  از این نرم‌افزار می‌توان برای اجرای تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل عاملی مرتبه دوم، تحلیل مسیر، مدل‌یابی چندسطحی و … استفاده کرد.

تحلیل آماری با  Amos

Amos یک نرم‌افزار آماری برای مدل‌یابی معادلات ساختاری است که برای کاربرد ساده طراحی شده است و یک برنامه دیداری یا ترسیمی می‌باشد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانیم مدل‌ها را به صورت گرافیکی و با استفاده از ابزارهای ترسیم تعریف و رسم کنیم.

تحلیل آماری با Smart-PLS

نرم‌افزار SmartPLS نرم افزاری کاربردی برای طراحی مدل‌های معادلات ساختاری (SEM) در یک محیط کاربری گرافیکی است. این مدل‌ها می‌توانند با استفاده از روش تحلیل حداقل مربعات جزئی (PLS: Partial Least Squares) ارزیابی شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *